Hoe kunnen we je helpen?

Onze klantenservice staat altijd paraat. Neem gerust contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen. Wij geven dan zo spoedig mogelijk een persoonlijk antwoord. Meestal is dit al binnen enkele uren.

Veelgestelde vragen

Levering

Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat onze transportpartner vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 20:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende werkdag verzonden. Bezorging duurt vaak slechts één dag, uitzonderingen daar gelaten.

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 20:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende werkdag verzonden.

Check je spam map. Automatische mails kunnen hier soms terecht komen. Werkt dit niet, probeer je mail te openen vanuit een andere internet browser.

Retourneren

Indien producten ongeopend zijn kunt u deze binnen 30 dagen retourneren.
Voordat u een zending retour stuurt vragen wij u ons dit te laten weten per email, zodat wij op de hoogte zijn van uw retournering. Producten kunnen niet geruild worden, je dient het product te retourneren en opnieuw te bestellen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Retourprocedure

1. Stuur een mail naar info@solidsupplements.nl en vermeld in je mail:
• je ordernummer
• welke artikelen je retour stuurt

2. Stuur de producten in een doos naar:
Solid supplements
Park forum 1119
5657 EA Eindhoven

• Gebruik bij voorkeur de originele doos
• Zorg er voor dat je ordernummer aanwezig is (anders kunnen wij de retour niet verwerken)
• Stuur het pakket gefrankeerd naar dit adres
• Bewaar de track en trace code als bewijs.

Als je een pot hebt open gemaakt kunnen wij deze niet meer retour nemen. Dit omdat wij geopende verpakkingen niet meer kunnen verkopen.

Als je de retourprocedure gevolgd hebt kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat wij je retour verwerkt hebben. Heb je na deze periode het retourbedrag nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Hoe kunnen wij helpen?

E-mail ons je vraag!

FAQ

Veelgestelde vragen

Schrijf een review!