FAQ.

Levering

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat onze transportpartner vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 20:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende werkdag verzonden. Bezorging duurt vaak slechts één dag, uitzonderingen daar gelaten.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 20:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende werkdag verzonden.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Check je spam map. Automatische mails kunnen hier soms terecht komen. Werkt dit niet, probeer je mail te openen vanuit een andere internet browser.

Retourneren

Wat is de retourprocedure van Solid supplements?

Indien producten ongeopend zijn kunt u deze binnen 30 dagen retourneren.
Voordat u een zending retour stuurt vragen wij u ons dit te laten weten per email, zodat wij op de hoogte zijn van uw retournering. Producten kunnen niet geruild worden, je dient het product te retourneren en opnieuw te bestellen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Retourprocedure

1. Stuur een mail naar info@solidsupplements.nl en vermeld in je mail:
• je ordernummer
• welke artikelen je retour stuurt

2. Stuur de producten in een doos naar:
Solid supplements
Park forum 1119
5657 EA Eindhoven

• Gebruik bij voorkeur de originele doos
• Zorg er voor dat je ordernummer aanwezig is (anders kunnen wij de retour niet verwerken)
• Stuur het pakket gefrankeerd naar dit adres
• Bewaar de track en trace code als bewijs.

Kan ik een geopend product retourneren?

Als je een pot hebt open gemaakt kunnen wij deze niet meer retour nemen. Dit omdat wij geopende verpakkingen niet meer kunnen verkopen.

Ik heb een product retour gestuurd maar nog geen geld ontvangen. Wat nu?

Als je de retourprocedure gevolgd hebt kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat wij je retour verwerkt hebben. Heb je na deze periode het retourbedrag nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

VOLG ONS ONLINE!
Betaalmethodes

© 2021 - Solid Supplements - KvK: 78278090 - BTW: NL230290541B01